Struktura obiektu
Tytuł:

Europejskie i polskie hotelarstwo w dobie kryzysu europejskiego

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Tytuł odmienny:

European and Polish hospitality in the times of economic crisis

Autor:

Szydłowska, Katarzyna

Temat i słowa kluczowe:

hotelarstwo ; recesja ; kryzys ; co-branding ; presonalizacja ; hospitality ; recession ; crisis ; personalization

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 3 (16), s. 119-132

Abstrakt:

Niniejsza praca jest próbą oceny kondycji i działań europejskiego i polskiego hotelarstwa w dobie spowolnienia gospodarczego. Opiera się na rozważaniach odnoszących się do ekonomicznych warunków funkcjonowania branży hotelarskiej w czasach recesji spowodowanej kryzysem na amerykańskim rynku subprime oraz europejskim kryzysem zadłużeniowym. Celem pracy jest ukazanie taktyk, metod i sposobów, z wykorzystaniem których zarządzający hotelami przeciwdziałali skutkom spowolnienia gospodarczego, istotnie wpływającego na wydatki klientów i ich decyzje finansowe. Poza przedstawieniem tychże technik (co-branding, personalizacja, programy lojalnościowe) autorka omówiła także działania, które okazały się – z perspektywy czasu – błędnymi decyzjami zarządzających (jak np. obniżenie cen kosztem ograniczenia wydatków na zadowolenie gości czy budowanie świadomości marki). Zawarte w pracy wnioski stanowią próbę oceny podejmowanych w okresie recesji działań europejskich i polskich hotelarzy

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2013

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 3 (16)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: