Object

Title: Wpływ zarządzania wartością w przedsiębiorstwie na satysfakcję, lojalność i efektywność pracowników

Title in english:

Influence of value management in company on satisfaction, loyalty and efficiency of workers

Creator:

Leszczyńska, Katarzyna

Description:

Nauki Społeczne = Social Sciences, 2012, Nr 1 (5), s. 150-161

Abstrakt:

Artykuł przedstawia zagadnienie wartości w przedsiębiorstwie i zarządzania nią w celu uzyskania optymalnego zadowolenia pracownika. Autorka wyjaśnia terminy i udowadnia istotę satysfakcji pracownika w organizacji dowodząc, iż implikuje ona m.in. zysk przedsiębiorstwa oraz indywidualnych osób pracujących w nim. Zysk to więc niekoniecznie finansowy dochód, lecz sukces, czyli wszystko to, co prowadzi do finansowego skutku: lojalności klienta-pracownika, zadowolenia z pracy i efektywności. Autorka przedstawia także model ukazujący zależności pomiędzy wartością, satysfakcją, efektywnością, a także lojalnością pracownika. Poruszając zagadnienie „pracownika jako klienta”, autorka przytacza argumenty przemawiające za słusznością i celowością tej teorii. Artykuł skupia się na teorii dotyczącej terminu „wartość” i jej przejawach, a także na jej ekonomicznych implikacjach.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2012

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:19031

Language:

pol

Relation:

Nauki Społeczne = Social Sciences, 2012, Nr 1 (5)

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Group publication title:

Nauki Społeczne

Format:

application/pdf

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information