Struktura obiektu
Tytuł:

Wykorzystanie ekonometrycznych modeli sprzedaży do opisu "bąbli promocyjnych" i budowy scenariuszy cenowych akcji promocyjnych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Using of Econometric Sales Models for Describing "Promotions Bubbles" Effects and Building Different Promotions Scenario

Autor:

Błażejowski, Marcin

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1112, s. 177-186

Abstrakt:

Producers of different products relatively often and quite regular introduce sales promotions to the market by deep and periodic lower of real price of items. The most often, range of reaction of the demand in response to such interference for particular promotion campaigns is not the same in time, although the period of campaign is not the same than period of demand reaction, so effectiveness of different campaigns is limited. The aim of the paper is to show results of econometric modeling the "promotions bubbles" (effects of the promotions) based on sales daily data derived from one of the Toruń's hypermarket and use these models for building different promotions scenario according to different parameters values.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1112 ; Prognozowanie w zarządzaniu firmą

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: