Information society versus consumer culture
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1132, s. 221-227
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1132 ; Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
21 kwi 2025
21 kwi 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/172586
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Społeczeństwo informacyjne a kultura konsumpcyjna | 21 kwi 2025 |
Sułkowski, Łukasz
Sułkowski, Łukasz Jagoda, Henryk. Promotor Haus, Ber. Recenzent Strużyna, Janusz Antoni. Recenzent