Object structure
Title:

Problemy efektywności relacji klient-agencja badawcza w badaniach marketingowych

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Problems with Effectiveness of Relationship Between Client and Research Agency in Marketing Research

Creator:

Boskar, Tomasz ; Zrobek, Janusz

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 496-503

Abstrakt:

An important problem is to achieve satisfactory effectiveness of cooperation in marketing research between enterprises ordering such research and research agencies. Increasing requirements connected with the range of research, quality of results and their usefulness in a decision making process often cause the difficulties in relationship between clients and agencies. What is more they are not always able to overcome them. The improvement of effectiveness of a cooperation requires more professional marketing attitude with innovation both in preparing and carrying out marketing research and also better understanding of their role in the companies. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: