Struktura obiektu
Tytuł:

Badania marketingowe zachowań konsumentów na rynku turystycznym - metodologia, specyfika, zastosowanie

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing Research of Consumer Behaviour at the Tourist Market - Methodology, Specific Nature, Application

Autor:

Jedlińska, Maja

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 439-446

Abstrakt:

Having studied literature and research articles on consumer behavior, one may notice an extensive gap resulting from the lack of such research related to tourist traffic. However, this research turns out to be important due to at least two reasons: complex nature of decisions taken up in case of participation in tourism as well as the scale of opportunities which occur before tourists. In research on future and present tourists' behaviour one should apply mainly qualitative methods and implement their results according to the needs of economic practice. 

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: