Object structure
Title:

Porównywalność danych w międzynarodowych badaniach marketingowych (wybrane zagadnienia)

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Data Comparison in International Marketing Research (Selected Problems)

Creator:

Grabowska, Aleksandra

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 69-78

Abstrakt:

The paper presents some issues which concern the problem connected with data comparison in international marketing research. The author attempts to verify the hypothesis that data's comparison in the international marketing research can be disrupted by culture aspect. To make sure that the marketing decisions are taken on the basis of information which reflects reality the researchers should throughly analyze the culture and social differences of researched subjects. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: