Struktura obiektu
Tytuł:

Problemy ekwiwalencji w międzynarodowych badaniach marketingowych - podejście kulturowe

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Problems of Equivalence in International Marketing Research - Cultural Approach

Autor:

Karcz, Kornelia

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 59-68

Abstrakt:

The article presents the following problems:- kinds of international research versus possibility of their results comparison,- methodological discipline of international marketing research,- cultural conditioning of equivalence in international research,- equivalence of a research object and of a process of direct research - selected problems,- problems of guaranteeing equivalence in international research carried out with the use of Internet. 

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: