Sztemberg-Lewandowska, Mirosława
Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wydział Gospodarki Regionalnej i Turystyki w Jeleniej Górze 2003, s. 149 ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U. Serdecznie zapraszamy.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Sygnatura: DR JG 47 ; oai:dbc.wroc.pl:131294
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Feb 8, 2025
Feb 8, 2025
0
https://dbc.wroc.pl./publication/170000
Edition name | Date |
---|---|
Analiza czynnikowa w badaniach marketingowych | Feb 8, 2025 |
Sztemberg-Lewandowska, Mirosława
Sztemberg-Lewandowska, Mirosława
Sztemberg-Lewandowska, Mirosława
Sztemberg-Lewandowska, Mirosława
Sztemberg-Lewandowska, Mirosława
Sztemberg-Lewandowska, Mirosława