Obiekt

Tytuł: Elementy interaktywne w systemach zdalnej edukacji

Tytuł odmienny:

The Interactive Elements in Distance Learning

Autor:

Dębska, Barbara ; Kubacka, Agnieszka

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1081, s. 349-357

Abstrakt:

The project that has been carried out for the last two years in the State Higher School of Vocational Education in Krosno (PWSZ) is aimed at introducing elements of e-learning into the teaching of the subject entitled "Algorithms and data structures". The subject is taught to 1st year students. The didactic materials are collected in two databases: a static and a dynamic one. The static database includes sets of definitions, exercises and tests. The dynamic one includes programmes containing animations, simulations or interactive elements. Much attention was paid especially to the use of interactive elements in multimedial lessons devoted to sorting algorithms.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:130951

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1081 ; Advanced Information Technologies for Management

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

31 sty 2025

Data dodania obiektu:

31 sty 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

1

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/169503

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji