Application of specific marketing based on the example of airline
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1095, s. 162-172
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1095 ; Gospodarka a Środowisko, 4 ; Problemy konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
26 sty 2025
26 sty 2025
3
https://dbc.wroc.pl./publication/169306
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Zastosowanie marketingu precyzyjnego na przykładzie linii lotniczych | 26 sty 2025 |
Michalska-Dudek, Izabela
Michalska-Dudek, Izabela
Michalska-Dudek, Izabela
Michalska-Dudek, Izabela
Michalska-Dudek, Izabela
Jedlińska, Maja Michalska-Dudek, Izabela
Jaremen, Daria Michalska-Dudek, Izabela