Internet as an Instrument of Marketing Strategy of a Bank
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1068, s. 63-71
Investing by banks in new technology is a necessity nowadays, however, the raising of efficiency
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1068 ; Zastosowania rozwiązań informatycznych w bankach spółdzielczych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 21, 2025
Jan 21, 2025
2
https://dbc.wroc.pl./publication/169071
Edition name | Date |
---|---|
Internet jako instrument strategii marketingowej banku | Jan 21, 2025 |
Grzegorczyk, Wojciech
Grzegorczyk, Wojciech Ronka-Chmielowiec, Wanda. Redakcja naukowa