Object

Title: Wybrane aspekty obsługi klienta w sprzedaży wysyłkowej niemieckiego przedsiębiorstwa wydawniczego

Title in english:

Certain Aspects of Customer Service in Mail Order Business of German Publishing Company

Creator:

Piasecka-Głuszak, Agnieszka

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1078, s. 381-389

Abstrakt:

This article presents certain aspects of customer service in German publishing company operating on Polish market and involved among other things in mail order business. The author describes shortly the work of each section of Customer Service Department: orders processing section, correspondence section, telecommunication section, payments and returns section. Presents major measures that are analysed in examined Department. The emphasis is put on integrated attitude towards the customer which involves the appropriate availability for the customer, the appropriate level of customer service, the appropriate attitude and way of communication with the customer.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:130270

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1078 ; Strategie i logistyka organizacji sieciowych

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information