Object

Title: Zastosowanie wybranych metod data mining w segmentacji klientów

Title in english:

Application of Selected Data Mining Methods in Customer Segmentation

Creator:

Sokołowski, Kamil

Contributor:

Grześkowiak, Alicja. Redakcja ; Peternek, Piotr. Redakcja

Description:

Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i finansach / pod red. Alicji Grześkowiak i Piotra Peterneka. - Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2022, s. 76-93

Abstrakt:

Niniejszy artykuł przedstawia wykorzystanie wybranych metod eksploracji danych w segmentacji klientów. W artykule poruszono na wstępie problematykę segmentacji oraz reklamy, gdzie jest ona obecnie bardzo często wykorzystywana. Reklama jest obecnie bardzo ważnym czynnikiem w budowaniu i promocji marki. Następnie, po dokonaniu przeglądu literatury na tematy związane z algorytmami eksploracji danych, przeprowadzono analizy bazodanowe. Podzieliły one konsumentów na grupy różniące się między sobą zarówno cechami, jak i zachowaniem. Analizy te wskazały również, które klastry klientów mogą być ważne dla przyszłych kampanii marketingowych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.09.3.06 ; oai:dbc.wroc.pl:126099

Language:

pol

Relation:

Debiuty Studenckie 2023 ; Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i finansach

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Group publication title:

Debiuty Studenckie

Object collections:

Last modified:

Mar 15, 2024

In our library since:

Mar 15, 2024

Number of object content hits:

45

All available object's versions:

https://dbc.wroc.pl./publication/164926

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information