Object

Title: Ocena działań marketingowych prowadzonych w Internecie jako zadanie controllingu działalności marketingowej w warunkach globalizacji

Title in english:

Assessment of marketing actions conducted via internet as a marketing controlling task in the conditions of globalization

Creator:

Nowak, Marta

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 15, s. 325-334

Abstrakt:

The paper focuses on the measurement, analysis and assessment of the marketing conducted in Internet. It explains the importance of using Internet as an important market! I during globalization period. The reasons for usage of Internet marketing actions are given. Marketing controlling indicators which assess the Internet marketing actions are presented and explained process of conducting marketing campaign in Internet is presented and the importance and of its effects on each stage are defined.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:125076

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 15 ; Rachunkowość zarządcza w warunkach globalizacji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information