Object

Title: Marketing a strategie rozwoju polskich gmin

Title in english:

Marketing and Strategy for Development of Polish Municipalities

Creator:

Nowacki, Robert

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 3, s. 329-338

Abstrakt:

Management of a territorial unit requires creating its competitiveness in acquisition of investment capital and attraction of tourists and new dwellers. This is served by a strategy for local development, which integrates therein a number of activities aimed at an increase of attractiveness of the municipality against the background of other ones. The surveys carried out among the municipality offices (creators of the strategy for local development) and local enterprises (beneficiaries of the gains resulting from usage of these strategies) show that the tools of territorial marketing are used more and more often for this purpose. (original abstract)

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:124849

Language:

pol

Relation:

Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 3

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Edition name Date
Marketing a strategie rozwoju polskich gmin Oct 15, 2023
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information