Object

Title: Przestrzeń strategiczna przedsiębiorstwa rodzinnego

Title in english:

Strategic Dimensions of a Family Business - Methodological Problems and Practical Implications

Creator:

Safin, Krzysztof

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 49, s. 211-218

Abstrakt:

Autor przeprowadził badaniach, których głównym celem było znalezienie odpowiedzi na pytanie o dominującą logikę zachowań przedsiębiorstwa rodzinnego i jej uwarunkowania, gdzie jednym z ważnych elementów było identyfikowanie przestrzeni strategicznej takiego przedsiębiorstwa. Badania pozwoliły autorowi na zdiagnozowanie typów strategii przedsiębiorstwa rodzinnego, a zastosowane narzędzia (filtr strategiczny), wypracować dobrze udokumentowane stanowisko uznające przedsiębiorstwa rodzinne za grupę względnie jednorodną, funkcjonującą według tej samej logiki i podobną pod względem swych elementów składowych, zachodzących w nich procesów oraz istniejących barier i problemów, a także możliwych sposobów ich rozwiązywania. (fragment testu)

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2009

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:124552

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 49 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Rozwój i zmiany w małych i średnich przedsiębiorstwach

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information