Determinant of an Enterprise's Strategic Orientation on Business Opportunities
Nogalski, Bogdan ; Szpitter, Agnieszka ; Wójcik-Karpacz, Anna ; Karpacz, Jarosław
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 49 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Rozwój i zmiany w małych i średnich przedsiębiorstwach
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
30 paź 2023
7 paź 2023
33
https://dbc.wroc.pl./publication/162870
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wiedza jako kluczowa detrminanta strategicznej orientacji przedsiębiorstwa na okazje - studium przypadkuKnowledge as a Basic | 30 paź 2023 |
Nogalski, Bogdan Szpitter, Agnieszka Wójcik-Karpacz, Anna Karpacz, Jarosław
Nogalski, Bogdan Wójcik-Karpacz, Anna Karpacz, Jarosław
Nogalski, Bogdan Wójcik-Karpacz, Anna Karpacz, Jarosław
Nogalski, Bogdan Wójcik-Karpacz, Anna Karpacz, Jarosław
Karpacz, Jarosław Nogalski, Bogdan Wójcik-Karpacz, Anna
Nogalski, Bogdan Wójcik-Karpacz, Anna Podkówka, Sławomir
Wójcik-Karpacz, Anna Karpacz, Jarosław Pavlov, Daniel Rudawska, Joanna
Nogalski, Bogdan Karpacz, Jarosław