Object

Title: Zadowolenie klienta wewnętrznego warunkiem sukcesu firmy usługowej

Title in english:

Internal Customer's Satisfaction as a Condition of Success of a Service Company

Creator:

Korczak, Jerzy ; Kijewska, Kinga

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 31, s. 482-493

Abstrakt:

The paper touches upon the problem of the identification of the satisfaction level of an internal customer. It presents the position of an internal customer within the TQM system, the influence of the communication processes in the relations between managers and internal customers on the increase in their commitment to their work, the effectiveness of tools for measuring the internal customers' satisfaction in the analyzed company. (original abstract)

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:124079

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 31 ; Zarządzanie personelem jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information