Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business
doi:10.15611/2023.83.1.05 ; oai:dbc.wroc.pl:123934
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-SA 4.0
30 kwi 2024
19 wrz 2023
173
https://dbc.wroc.pl./publication/162238
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Gaining Competitive Advantage through Social Responsibility Reporting – a Lesson from the Non-Profit Sector | 30 kwi 2024 |
Comoli, Maurizio Tettamanzi, Patrizia Bavagnoli, Francesco Murgolo, Michael Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Baumüller, Josef Leitner-Hanetseder, Susanne Eisl, Christoph Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Rudžionienė, Kristina Brazdžius, Šarūnas Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Nowak, Marta Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Kowalak, Robert Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Nieplowicz, Maria Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Wierzbiński, Marcin Dyczkowska, Joanna. Redakcja
Kroflin, Petra Kroflin, Claudius Dyczkowska, Joanna. Redakcja