Object

Title: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w kontekście strategii osiągania obopólnej korzyści

Title in english:

Corporate Social Responsibility in the Win-Win Strategy Context

Creator:

Rok, Bolesław

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5, s. 76-85

Abstrakt:

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR – Corporate Social Responsibility) stała się koncepcją zyskującą duże uznanie zarówno wśród praktyków, jak i teoretyków zarządzania. Opiniom pojawiającym się na temat CSR, towarzyszyły jednak pewne niejasności co do znaczenia tej koncepcji dla kształtowania się nowych relacji między biznesem i społeczeństwem, zakresu implementacji w ramach struktur zarządzania, a także przyszłych kierunków rozwoju. W artykule, na podstawie analizy strategii przedsiębiorstw w Polsce i na świecie, przedstawiono trzy realizowane obecnie główne modele CSR.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123434

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5 ; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information