Object

Title: Product Placement w multimedialnej e-reklamie

Title in english:

Product Placement in Multimedia Advertising

Creator:

Małachowski, Andrzej

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 82, s. 227-233

Abstrakt:

Product placement to rodzaj reklamy polegającej na lokowaniu produktu (marki, hasła, symbolu itp.) w dowolnych mediach komunikacji i w"neutralnym" (niepromocyjnym) tle znaczeniowym. Dokonano przeglądu reklam typu product placement w internetowych przekazach multimedialnych: plikach w serwisach wideo, grach sieciowych (w tym on-line), wideoklipach muzycznych, plikach wideo w serwisach społecznościowych (w tym w wideo-blogach), transmisjach on-line (mediach strumieniowych), portalach TV tradycyjnej i stricte internetowej. Wskazano przesłanki sprzyjające rozwojowi product placement w e-reklamie, jak: rosnący udział e-reklamy w całym rynku reklamy; "dyskretny urok" reklamy typu product placement oraz dość wysoki (niekiedy ponad 40-procentowy) próg jej akceptowania przez użytkowników sieci, niskie relatywnie

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2009

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:122917

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 82 ; Informatyka Ekonomiczna, nr 14

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Edition name Date
Product Placement w multimedialnej e-reklamie Oct 30, 2023

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information