Object

Title: Vliânie krizisa na ocenku bankovskih uslug, predostavlâemyh internet-servisami na polʹskom rynke dlâ rozničnyh klientov

Title in english:

Wpływ kryzysu na ocenę usług bankowych oferowanych przez serwisy internetowe klientom detalicznym na polskim rynku

Creator:

Hmelâž, Vitolʹd

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 87, s. 18-31

Abstrakt:

Podstawowym celem artykułu jest identyfikacja wpływu kryzysu na ocenę indywidualnej bankowości internetowej w Polsce. W pierwszej części tekstu przedstawiono niekorzystne zjawiska kryzysowe, które wystąpiły na rynku indywidualnego klienta banków, szczególnie w bankowości internetowej. Następnie ogólnie zaprezentowano badanie dotyczące oceny serwisów świadczących usługi banków internetowych przeprowadzone w zeszłym roku. W opracowaniu zawarto wnioski dotyczące zmiany doboru kryteriów stosowanych do obecnych warunków kryzysowych, a także przeprowadzono uproszczoną analizę działalności czterech banków internetowych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2009

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:122039

Language:

ros

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 87 ; Aktualne problemy funkcjonowania sektora bankowego w Polsce i Rosji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information