Object

Title: Problemy badawcze i dydaktyczne w zakresie wykorzystania metod ilościowych w wyższej uczelni

Title in english:

The Didactic and Research Problems of the Application of Quantitative Methods at a School of Higher Education

Creator:

Zawada, Marcin ; Szajt, Marek

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 118, s. 218-227

Abstrakt:

W roku 2010 przypada jubileusz 15-lecia działalności w strukturze Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej Katedry Ekonometrii i Statystyki. Ten skromny jubileusz skłania do podsumowań, ocen i prognoz jej działalności. Niniejszy artykuł ma na celu ukazanie problemów, jakie pojawiają się w zakresie nauczania metod ilościowych w wyższej uczelni, oraz prezentację wyników różnorodnych badań prowadzonych w katedrze. Wyniki te są dowodem na ciągły rozwój metod ilościowych zarówno w teorii, jak i w zastosowaniach praktycznych. W dalszym ciągu rozważań scharakteryzowane zostały wybrane pakiety komputerowe wykorzystywane do obliczeń związanych z badaniami i rozwojem naukowym pracowników katedry, jak również w ramach zajęć dydaktycznych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:121574

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 118 ; Informatyka Ekonomiczna, nr 17 ; Systemy informacyjne w zarządzaniu. Przegląd naukowo-dydaktyczny

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information