Obiekt

Tytuł: Marketing projektów kryptowalutowych

Tytuł odmienny:

Marketing of Cryptocurrency Projects

Autor:

Kuźmińska-Haberla, Aleksandra

Współtwórca:

Michalczyk, Wawrzyniec. Redakcja

Opis:

Cytuj jako: Kuźmińska-Haberla, A. (2023). Marketing projektów kryptowalutowych. W: W. Michalczyk (red.), Ku kryptofinansom? Poszukiwanie miejsca kryptowalut we współczesnych finansach międzynarodowych (s. 139-161). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Odpowiednio zaplanowane działania marketingowe oraz dobrze dobrane narzędzia są w dzisiejszych czasach niezbędnym elementem powodzenia bardzo wielu projektów, również kryptowalutowych. Celem rozdziału jest przedstawienie specyfiki marketingu w branży kryptowalut oraz wskazanie na ograniczenia prawne z nimi związane. Narzędzia wykorzystywane w promocji walut wirtualnych i projektów kryptowalutowych są podobne do tych stosowanych w przypadku innych produktów i usług. Specyficznym elementem działań marketingowych projektów ICO jest tzw. biała księga, ale istotne są również działania w mediach społecznościowych czy promowanie projektu na platformach listingowych.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.38.1.06 ; oai:dbc.wroc.pl:121353

Język:

pol

Powiązania:

Ku kryptofinansom? Poszukiwanie miejsca kryptowalut we współczesnychfinansach międzynarodowych

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Nazwa wydania Data
Marketing projektów kryptowalutowych 7 gru 2023

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji