Object

Title: Dylematy marketingu bankowego

Title in english:

Bank Marketing Dilemmas

Creator:

Grzegorczyk, Wojciech

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 124, s. 50-66

Abstrakt:

Autorzy podręczników marketingu bankowego w Polsce w zdecydowanej większości uznali, że założenia i treści marketingu dóbr konsumpcyjnych mogą być wykorzystywane w działaniach marketingowych przez banki i inne firmy z sektora finansowego. W praktyce okazało się jednak, że część metod badań marketingowych nie w pełni nadaje się do zastosowania przez banki. Ponadto niektóre działania marketingowe odnoszące się w szczególności do polityki cenowej i polityki produktu banków są odmienne od zalecanych i opisywanych w podręcznikach marketingu bankowego. W artykule omówione zostały i poddane krytyce wymienione problemy marketingu bankowego.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120111

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 124 ; Bankowość detaliczna : idee - modele - procesy

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Edition name Date
Dylematy marketingu bankowego Oct 30, 2023
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information