A Correspondence Analysis Study of Students' Attitudes Defining Online Shopping
Machowska-Szewczyk, Małgorzata ; Sompolska-Rzechuła, Agnieszka
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 141 ; Ekonometria = Econometrics, 2011, Nr 29 ; Zastosowania metod ilościowych
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
30 paź 2023
24 sty 2023
164
https://dbc.wroc.pl./publication/157801
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Analiza korespondencji w badaniu postaw osób dokonujących zakupów przez Internet | 30 paź 2023 |
Machowska-Szewczyk, Małgorzata Sompolska-Rzechuła, Agnieszka Spychalski, Grzegorz
Sompolska-Rzechuła, Agnieszka Machowska-Szewczyk, Małgorzata Chudecka-Głaz, Anita Cymbaluk-Płoska, Aneta Menkiszak, Janusz
Banaś, Joanna Machowska-Szewczyk, Małgorzata Mroczek, Bożena
Sompolska-Rzechuła, Agnieszka Cymbaluk-Płoska, Aneta Chudecka-Głaz, Anita
Sompolska-Rzechuła, Agnieszka
Sompolska-Rzechuła, Agnieszka
Sompolska-Rzechuła, Agnieszka