Object

Title: Tradycyjna sprzedaż osobista w świetle opinii klientów (na przykładzie firmy Avon)

Title in english:

Tradycyjna sprzedaż osobista w świetle opinii klientów (na przykładzie firmy Avon) / Traditional Personal Selling in the Light of Customers' Opinions (on the Example of Avon)

Creator:

Rynkiewicz, Maria ; Oczachowska, Alina

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 173-181

Abstrakt:

Celem pierwszej części badania było rozpoznanie postawy klientów firmy Avon wobec sprzedaży osobistej, natomiast celem obserwacji konsultantów było stwierdzenie, w jakim stopniu wykorzystują oni w swej pracy znane techniki sprzedaży. Klienci nie krytykują nachalnej czy niewłaściwej postawy sprzedawcy ani nie wierzą, że się nimi manipuluje, skłaniając ich do kupna niepotrzebnych rzeczy. Zewnętrzny wizerunek konsultantów jest dopracowany z dużą starannością i może być uznany za bardzo profesjonalny. Natomiast ich umiejętności sprzedażowe rozwijają się dzięki intuicji i chęci pomocy klientowi. Wybrane techniki stosują bezwiednie i są przekonani, że wykonują swą pracę rzetelnie i uczciwie.

Publisher:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:119249

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information