Object

Title: The Framework for the Value Relationship Management of an Enterprise with Market Stakeholder

Title in english:

Model zarządzania wartością relacji przedsiębiorstwa z interesariuszami rynkowymi

Creator:

Piwoni-Krzeszowska, Estera

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 177, s. 136-149

Abstrakt:

The recent years have seen both in theory and practice a dynamic development of the concept of corporate value management. One of the enterprise's non-tangible assets, affecting the value of its intellectual capital, is its network of relationships with market stakeholders i.e. suppliers, trading intermediaries, consumers and co-operating entities. It is thought that the presented framework of managing the value of the enterprise's relationship with market stakeholders, by filling in - at least partially - the gap in the existent literature, can facilitate the conscious development of market relationships and the management of their value, which in contemporary market conditions seems to be a pre-requisite for gaining and maintaining a competitive advantage.

Publisher:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:119103

Language:

eng

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 177 ; Performance Measurement and Management

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information