Gospodarowicz, Andrzej. Promotor ; Pociecha, Józef. Recenzent ; Walesiak, Marek. Recenzent
Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 2000, s. ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Sygnatura: DR 913 ; oai:dbc.wroc.pl:111349
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
16 gru 2021
3 paź 2021
15
https://dbc.wroc.pl./publication/153540
Nazwa wydania | Data |
---|---|
System informacji marketingowej na potrzeby badania konkurencji banku | 16 gru 2021 |
Nowicki, Adam (1944-) Hellwig, Zdzisław. Promotor
Bilat, Jerzy Sobis, Henryk. Promotor
Ochman, Jacek (1925-2004) Sobis, Henryk. Promotor
Jurczyk, Zbigniew Majewska-Jurczyk, Barbara
Dudycz, Helena Małachowski, Andrzej. Promotor Gospodarowicz, Andrzej. Recenzent Szyjewski, Zdzisław. Recenzent
Rumianowska, Irena Klimczak, Bożena. Promotor