Obiekt

Tytuł: Rola menedżera procesu w podnoszeniu efektywności procesu w przedsiębiorstwach zorientowanych na jakość

Tytuł odmienny:

The Role of a Process Manager in Enhancing the Effectiveness of a Process in Quality Oriented Companies

Autor:

Brajer-Marczak, Renata

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 144, s. 34-41

Abstrakt:

W artykule uwaga skupiona została na opisie znaczenia roli menedżera procesu w podnoszeniu efektywności przebiegu procesów w przedsiębiorstwach zorientowanych na jakość. Stanowisko menedżera procesu ukazane zostało jako rozwiązanie organizacyjne, obowiązkowe w systemach zarządzania jakością. W nawiązaniu do normy ISO 9001:2000 wskazano również na konieczność ciągłego doskonalenia procesów, W końcowej części artykułu zasugerowano, że w obszarze doskonalenia procesów istnieją cały czas bardzo duże możliwości wprowadzania zmian. Ich rozmiary w dużym stopniu zależą od umiejętności menedżerów procesów i ról, w jakie wchodzą, doskonaląc procesy

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:74029

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 144 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

4 lut 2020

Liczba wyświetleń treści obiektu:

429

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/142711

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji