Corporate rebranding – strategia rozwoju. Analiza przypadku firmy ZABERD S.A.
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Corporate rebranding − strategy of development. The analysis of ZABERD S.A. case
Creator:Mróz-Gorgoń, Barbara ; Szymański, Grzegorz
Subject and Keywords:branding ; kreowanie wizerunku marki ; strategia ; rebranding ; zarządzanie ; brand image creation ; strategy ; management
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Resource Identifier: Language: Relation:Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: