Badania marketingowe w czasie rzeczywistym w środowisku omnichannel w sektorze B2C
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Real-time marketing research in omnichannel environment on B2C market
Creator:Gregor, Bogdan ; Gotwald-Feja, Beata
Subject and Keywords:omnichannel marketing ; badania w czasie rzeczywistym ; sektor B2C ; beacon marketing ; real-time marketing research ; B2C market
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Resource Identifier: Language: Relation:Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: