Znaczenie procesu współkreowania wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstwa
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Value-co-creation process for a customer from company’s perspective
Autor: Temat i słowa kluczowe:klient ; przedsiębiorstwo ; oferta przedsiębiorstwa ; wartość dla klienta ; współkreowanie wartości dla klienta ; customer ; company ; company’s offer ; value for the customer ; value-co-creation
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zasoby organizacji. Zagadnienia epistemologiczne i metodologiczne ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 422
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: