Struktura obiektu
Tytuł:

Funkcjonalny wymiar konfliktu na rynku usług bankowych w Polsce

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Tytuł odmienny:

Functional conflict dimension on the banking services market in Poland

Autor:

Berger, Malwina ; Mitręga, Maciej

Temat i słowa kluczowe:

konflikty przestrzenne ; relacje z klientami ; bankowość ; pomiar ; conflicts ; customer relationships ; banking ; measurement

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 3 (24), s. 20-32

Abstrakt:

Zarządzanie konfliktem w relacjach z konsumentami należy do najważniejszych i jednocześnie najmniej rozpoznanych obszarów badań z zakresu marketingu relacji. Badania takie nie były prowadzone, zwłaszcza w krajach postsocjalistycznych, co stanowi lukę w wyłaniającej się teorii zarządzania konfliktem relacyjnym. W niniejszym artykule zaprezentowano wyniki badań, które pozwoliły na określenie wielowymiarowości konfliktu z perspektywy klientów banków w Polsce. Badania te wskazały na cztery aspekty zarządzania konfliktem, a także na ich wpływ na satysfakcję klienta z relacji z bankiem. W badaniach wykorzystano tzw. teorię sprawiedliwości w odniesieniu do relacji wymiennych

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2015

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/noz.2015.3.02

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 3 (24)

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: