Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny: Autor:Mazurek-Łopacińska, Krystyna ; Sobocińska, Magdalena
Temat i słowa kluczowe:etapy rozwoju badań marketingowych ; nowe podejścia i konteksty badawcze ; triangulacja ; wirtualizacja życia społecznego ; sposoby motywowania respondentów ; stages of marketing research development ; new approaches and research contexts ; triangulation ; virtualisation of social life ; methods of respondent motivation
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 236 ; Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: