Zarządzanie globalnym klientem − wyzwania organizacyjne
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Global Account Management – organizational challenges
Autor: Temat i słowa kluczowe:Zarządzanie Globalnymi Klientami ; Zarządzanie Kluczowymi Klientami ; zarządzanie międzykulturowe ; różnice kulturowe ; warsztaty międzykulturowe ; korporacje transnarodowe (KTN) ; Global Account Management (GAM) ; Key Account Management (KAM) ; cross-cultural management ; cultural differences ; muliticultural workshops ; transnational corporations
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2014, Nr 4 (21), s. 9-21
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2014, Nr 4 (21)
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: