Struktura obiektu
Tytuł:

Wpływ informacyjnych i komunikacyjnych technologii (IKT) na zmiany kierunków strategii małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Influence of Information and Communication Technologies (ICT) on Changes of Strategies Directions Used by Small and Medium Enterprises

Autor:

Gierczak, Agata

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 260-266

Abstrakt:

The aim of the article is to show relationship between used technologies, company's innovation and possibility to gain continuous competitive advantage on international markets. Sector of Small and Medium Enterprises is regarded as third area, apart from big companies, scientific-research units able to implement innovative solutions. Change in the direction of used strategies aims to modernise Polish companies and to increase effectivness of competing on international market.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: