Struktura obiektu
Tytuł:

Postawy konsumentów wobec żywności ekologicznej

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Consumer Attitudes Towards Organic Food

Autor:

Pilarski, Stanisław

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 2, s. 192-199

Abstrakt:

The aim of the paper is to determine the level and structure of organic food consumption. It was observed that the consumption of this food in Poland is not high yet, even among the consumers of a very high social status. The consumers appreciate this food because of its healthy and nourishing values, which are related to their personal not social benefits. The availability of organic animal products is significantly limited by poor distribution and limited range.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 2 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 2

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: