Object structure
Title:

Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw wchodzących na jednolity rynek europejski

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Companies' Entering European Market Information Needs

Creator:

Rudawska, Edyta

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 160-166

Abstrakt:

Information is still more and more often perceived as an element which determines company's market equity. It enables risk reduction of decisions made by a company, cost reduction and improvements in effectiveness and as a result it increases company customers', employees' and shareholders' satisfaction. Having useful information seems especially important when broadening activities into new markets. The paper presents the selected results of marketing research dealing with companies' information reserves and the need and ways of gaining it by companies about EU market.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: