Struktura obiektu
Tytuł:

Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw wchodzących na jednolity rynek europejski

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Companies' Entering European Market Information Needs

Autor:

Rudawska, Edyta

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 160-166

Abstrakt:

Information is still more and more often perceived as an element which determines company's market equity. It enables risk reduction of decisions made by a company, cost reduction and improvements in effectiveness and as a result it increases company customers', employees' and shareholders' satisfaction. Having useful information seems especially important when broadening activities into new markets. The paper presents the selected results of marketing research dealing with companies' information reserves and the need and ways of gaining it by companies about EU market.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: