Object structure
Title:

Dylematy badań marketingowych w układach terytorialnych

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Dilemmas of Marketing Research in Territorial Systems

Creator:

Kłosiewicz-Górecka, Urszula ; Słomińska, Bożena

Subject and Keywords:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 39-47

Description:

In their paper, the authors point out to a growing importance of marketing research in Poland within territorial systems, which issues from on going processes of firm concentration and internationalisation, and accession of Poland to the European Union. Against this background, there are presented the key dilemmas of research in its spatial terms, supporting its analysis with the results of surveys performed by the Institute of Home Market and Consumption. The surveys covered the problems of enterprises and municipalities connected with information acquisition, allowing making marketing decisions concerning the definite geographical markets.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: