Struktura obiektu
Tytuł:

Dylematy badań marketingowych w układach terytorialnych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Dilemmas of Marketing Research in Territorial Systems

Autor:

Kłosiewicz-Górecka, Urszula ; Słomińska, Bożena

Temat i słowa kluczowe:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 39-47

Opis:

In their paper, the authors point out to a growing importance of marketing research in Poland within territorial systems, which issues from on going processes of firm concentration and internationalisation, and accession of Poland to the European Union. Against this background, there are presented the key dilemmas of research in its spatial terms, supporting its analysis with the results of surveys performed by the Institute of Home Market and Consumption. The surveys covered the problems of enterprises and municipalities connected with information acquisition, allowing making marketing decisions concerning the definite geographical markets.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: