Struktura obiektu
Tytuł:

Badania jakościowe - kierunki rozwoju wobec wyzwań współczesnego rynku i marketingu

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Qualitative Research - Directions of the Development in the Face of Challenges of the Present Market and Marketing

Autor:

Mazurek-Łopacińska, Krystyna

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 27-38

Abstrakt:

The article presents basic methodological approaches in qualitative research and stages of the development of this research. The evolution of methods of qualitative research toward the research based on projection techniques, creative surveys and experimental inquiry is shown. The methods of qualitative research on every stage of their realization (i.e. exploration, analysis and qualification of results) are presented.Finally, the conditions of integration and penetration of qualitative and quantitative approach are detailed.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: