Object structure
Title:

Strategia produktu na rynku Unii Europejskiej na przykładzie przedsiębiorstw przetwórstwa mięsnego z województwa lubuskiego

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

The Product Strategy on the European Union Market on Meat Processing Enterprises Example from Lubuskie Voivodship

Creator:

Barska, Anetta

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 1, s. 30-37

Abstrakt:

The author's reflection purpose is an appointment of product strategies possibilities to apply by meat processing enterprises on the market of the European Union. In the study, three possible approaches are pointed: standardization of the product, partial diversity and total differential. Their faults and advantages are discussed, also factors determining their application are analysed. Because of the limited framing of the study, the author presents only some elements of the product strategy - the package and the trade mark. The results from marketing examinations realized among 49 meat processing companies from areas of the Lubuskie voivodship are utilized in the study.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 1 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 1

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: