Surreptitious Advertising as an Act of Unfair Competition
Tytuł publikacji grupowej:Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century
Tytuł odmienny:Kryptoreklama jako czyn nieuczciwej konkurencji
Autor: Temat i słowa kluczowe:surreptitious advertising ; act of unfair competition ; advertising ; unfair competition ; kryptoreklama ; czyn nieuczciwej konkurencji ; reklama ; nieuczciwa konkurencja
Opis:Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2023, Nr 26, s. 38-48
Abstrakt: Wydawca:Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2023, Nr 26
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0