Struktura obiektu
Tytuł:

Marketing relacji a lojalność klientów

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing Relations and Customers Loyalty

Autor:

Kałążna-Drewińska, Urszula

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 83-93

Abstrakt:

The article includes the following: 1. Characterization of marketing relations as a new concept (idea) relating to business management and its functioning on the market. 2. Qualification of differences in approach to business management: comparison of transaction oriented businesses and businesses focused on forming permanent customer relations. 3. Characterization of loyalty as a result of quality, customer service and value. 4. The results of empirical studies containing problems expressed in points 1, 2, 3.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: