Struktura obiektu
Tytuł:

Badania postaw mieszkańców jako podstawa strategii promocji regionów zróżnicowanych kulturowo na przykładzie województwa śląskiego

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Research on Attitudes of Inhabitants as a Basis for Promotional Strategies of Culturally Diverse Regions on the Example of Silesian Voivodeship

Autor:

Żabińska, Teresa

Temat i słowa kluczowe:

postawy mieszkańców ; tożsamość regionalna ; zróżnicowanie kulturowe ; promocja regionu

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 106-115

Abstrakt:

W artykule przedstawiono problem zróżnicowania kulturowego i jego wpływ na postawy mieszkańców wobec regionu oraz kształtowanie tożsamości regionalnej. W referacie problemy te zaprezentowano na przykładzie województwa śląskiego. Podjęto prób interpretacji zróżnicowania kulturowego tego województwa. Wyniki przedstawiono za pomocą przeprowadzonych wśród mieszkańców badań fokusowych i ankietowych dotyczących ich postaw wobec województwa. Omówiono też wynikające z tego implikacje dla opracowania strategii promocji wewnętrznej i zewnętrznej regionu.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: