Object structure
Title:

Interpretacja zjawiska kryzysu w kontekście modelu komunikacji społecznej

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

The Crisis Phenomenon Interpretation in the Communication Model Context

Creator:

Zalewska, Magdalena

Subject and Keywords:

kryzys ; komunikowanie się ; model trójkątny T.M. Newcomba ; model agenda-setting M. McCombsa i D. Showa

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128, s. 623-629

Abstrakt:

W niniejszym artykule wskazano na obiektywne i subiektywne źródła kryzysu. Skupiono się na źródłach subiektywnych. Na przykładzie dwóch wybranych modeli komunikacyjnych - modelu trójkątnego i modelu agenda-setting - przedstawiono, w jaki sposób właśnie poprzez komunikację społeczną subiektywne źródła kryzysu wpływają na eskalację zagrożenia kryzysowego.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Odnowa przedsiębiorstw – czego nauczył nas kryzys?

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: