Object

Title: Wykorzystanie firmowych stron www w komunikowaniu społecznego zaangażowania firm (indeks BI-NGO 2007-2009)

Title in english:

Using Corporate Website in Communicating of Corporate Social Responsibility (BI-NGO Index 2007-2009)

Creator:

Kozakiewicz, Maciej ; Kurzyk, Bartłomiej

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156, s. 24-31

Abstrakt:

W artykule zaprezentowano wyniki trzech edycji "Indeksu BI-NGO" realizowanych w latach 2007. 2008 i 2009. Indeks BI-NGO jest to badanie zawartości stron WWW 500 największych przedsiębiorstw w Polsce (według rankingu "Rzeczpospolitej") pod kątem komunikowania działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością. Wartość indeksu pozostaje na podobnym poziomie we wszystkich trzech falach badania, oscylującym między 1368 a 1762 punktów, co stanów i 18-23% teoretycznej wartości maksymalnej indeksu.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:119735

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156 ; Społeczna odpowiedzialność organizacji. Metodyka, narzędzia, ocena

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information