Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Data wydania

Szukana fraza: [Abstrakt = "Wydzielenie z organizacji pewnego obszaru działalności i oddanie go w ręce „tłumu” w formie otwartego zaproszenia określa się mianem crowdsourcingu. W związku z rosnącą powszechnością wykorzystania Internetu, na znaczeniu zyskują platformy, które umożliwiają interaktywny kontakt ze społecznościami. Z jednej strony narzędzia te stanowią doskonały sposób na komunikowanie się z klientami, z drugiej jednak są wartościowym źródłem wiedzy i nowych, kreatywnych pomysłów. Celem artykułu jest identyfikacja zjawiska crowdsourcingu. W wyniku zastosowania metody opartej na analizie źródeł wtórnych w artykule przedstawiono genezę oraz istotę zjawiska, a także zaprezentowano różne jego rodzaje. Ponadto opisano modelowy proces realizacji crowdsourcingu, wskazując na kluczowe elementy, które jawią się jako niezbędne do realizacji crowd biznesu"]

Wyników: 1

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji