Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "W ostatnich latach słowo \"kryzys\" stało się bardzo popularne, wręcz modne, medialne. Często niepowodzenia firm i różne ich problemy tłumaczy się \(nie zawsze słusznie\) właśnie ogólnoświatowym kryzysem, który \(w globalnej gospodarce\) odbija się na wszystkich podmiotach gospodarczych. Badania dowodzą jednak, że polskie firmy \(szczególnie małe i średnie\) nie odczuwają tak dobitnie skutków kryzysu. Być może jest to kwestia niedalekiej przyszłości, dlatego przedsiębiorcy, którym brak profesjonalnego podejścia do tego problemu, powinni radykalnie zmienić swoje nastawienie. Powinni uzmysłowić sobie nieuchronność kryzysów i opracowywać strategie radzenia sobie z nimi. Tylko takie podejście zwiększa ich szanse na przetrwanie w sytuacjach trudnych i kryzysowych."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information